Talharas Selda1903 ben isten 8 ayda doğum iznine ayrıldım ilk 8 haftaya 3400 yatti nisanda da o kadar yatar die umuyorum bide süt parasi 202 tl yatti
Defnemm22 Nurersel daha fazla almanız lazım aslında paranın hepsini bir seferde yatırmıyolar edevlet ten bakın alacağınız para vardır
fatos84 [silindi] ne iş yapıyorsunuz acaba nete göre aldınız bu parayı memurlar da alabiliyor mu bilginiz var mı
Selda1903 Talharas benim dogum oncesi 5 gun izin kullandgm icin 370 lira yatms digeri ne kadar ne zman yatar bilmiyorm
Kizlarininannesi 🌸Süt parası 202₺ 🌸2. çocuk parası 400₺ “Bebeğin kimliği çıkartırken başvuru yapmıştı eşim” 🌸32. haftada ayrılmıştım 3.448₺ doğum öncesi rapor parası 🌸3.600 ₺ doğum sonrası 8 haftalık ücret Tabi sonrası da işsizlik evdeyim artık
Zeynepvefam Kizlarininannesi merhaba eşiniz nereye başvuru yaptı acaba bende 202 TL aldım ve Çalıştığımdan dolayı diğer emzirme yardım ücretlerini aldım ama herhangi bir yere başvuru da bulunmadık nereye başvuru yapılıyor acaba yardımcı olurmusunuz🥰
Kizlarininannesi Selda1903 anlaşmamız öyleydi Onlar teklif etti tüm haklarını verelim dediler bende kabul etti çünkü bebeğime bakacak kimse yok
Kizlarininannesi Talharas neyi canım tam olarak? Çocuk parası ise hemen başvuru yapılıyor diye biliyorum. Rapor paralarımı da raporlarım bitince muhasebeciye e devlete giriş yapmasını söyledim oda yaptı hafta dolmadan da param yattı.