Egeninannesii
15 gün önce (mecburi) sezaryen doğum yaptım. 2gun sonra hastaneden çıktım. İlk gün herşey güzeldi diğer gün bianda ateşim yükselmeye başladı. 39dan aşağıya düşmedi hiç.Mastit oldum sandım sütüm az olsa bile sagmaya çalıştım. Kaç kere acile gittik ateş düşürücü serum veriyorlardi daha eve gelmeden etkisi geçiyordu. Antibiyotik vermişti doktor yan etkisi yüksek ateş falan diye 1gun kullanmadim o gün gece dikiş yerinden kötü kokulu akıntı gelmeye başladı. Acilde boşalttilar iltihabı baya kadın doğuma yönlendirdiler onlarda boşalttı yatış vermek istediler kabul etmedim. Ertesi gün tekrar gittim boşaltım yapmak için. Bütün doktorlar başima toplandı baya enfeksiyon kapmış yatisini yapıyoruz dedi. 5gun yatış verdiler sabah akşam pansuman yaptılar antibiyotik serum verdiler hergun. 5. Gün sonunda tekrar sipinal yaptılar dikiş yerini kesip normal dikiş attılar 😔 Şimdi 2gunde 1 pansumana gidiyorum. 4-5 güne de dikis aldırmaya gideceğim. Sizde aynı hatalara düşmeyin diye uyarmak istedim. Bebegimle hastanede zor günler geçirdik ama şimdi iyiyiz artık çok şükür 😊