38eg Fatima_omer ya 2-4.aylarda yada 3-4. Aylarda ben tek dozunu 280 TL den almıştım diye hatırlıyorum 300 e yakındı yani
SinanzehraNeva Fatima_omer 2-4 aylarında yaptırdık 200- 235 ₺ şeklinde ödeme yaptık ama aslında daha pahalı diye biliyorum çünkü biz eczacı arkadaşımızdan alıp o şekilde doktorumuza yaptırdık .
Derin26 Fatima_omer canım bende cumartesi 2 dozunu yaptırdım ilk dozunu 3 ayında 280 TL verdim 2 dozunu da 5 ayının bitiminde yaptırdım 311 TL verdim
Cansu89 Gecen hafta kendım yaptm virüsten dolayı sağlık ocagına götürmedm oğlum 3ay 10 günlük rotarix aldım 310 tl diğer aşısıda 5.ayda yapılcak