Benim kızımda 3 ay 22 günlük ben arasıra oturtuyorum bence bir sıkıntı olmaz sonuçta saatlerce oturmuyor. Ayrıca her bebek kendini hazır hissettimi oturmak ister zaten yani şu zamanda oturmalı diye birşey yok kendini ne zaman hazır hissederse belli eder zaten ben böyle düşünüyorum