Anneler bebeğim 19 aylık yatağı benimkine bitişik aramızda engel yok. Fakat hamileyim aynı odada beşiğini uzaklaştırıp tek yatırmak istiyorum. Nasıl yol izlemeliyim… çok ağlıyorlar mı… kaç günde alışıyorlar… ve en önemlisi siz yanınıza alıp uyuyor musunuz??