Saadet ben nurs harveysden memnun kalmadim baslarda kaleidon diye bir probiyotik kullandim Yine sabahlari 5 damla seklinde ayrica 3 saat arayla nurs, sap donusumlu kullandim doktorum oyle yapmami uygun gordu nurs ve kaleidon bizde bi ise yaramadi sonra bio gaia kullanmaya basladim mucize gibi bagirsaklarini duzene soktu hergun duzenli olarak kakasini yapmaya basladi ve gazini cok guzel cikariyo bende nurs kullanmayi birakip sap simplexle devam ediyorum yani 2sini birlikte kullandim evet herhangi bir sakincasi yok sadece her bebiste ayni etki olmuyormus yani bizde ise yarayan sizde yaramayabilir ama denemekten zarar gelmez ☺️