Arkadaşlar bebeğim 4.5 aylık ilk doğduğu zamanlar yatırdığım da pışpışladığımda uyuyordu sonra hastalandı gazı filan oldu çok huysuzlandı ve bende onu kucağımda evde gezerek salladım öyle uyudu şimdi ona alıştı ve başka hiçbir türlü uyumuyor kucağımda sallanarak uyumak istiyor çok kötü alıştırdım bunu nasıl düzene sokabilirim ya kollarım ağrıyor belli bir süre sonra salla salla günün bütün uyku saatlerinde aynıyız 🤦♀️🤦♀️