Kızlar diş dönemindeyiz, kızım 8 aylık. Bu ara çok zorlanıyo diş yüzünden kıvranıyo resmen 😔 zar zor uyuttum hatta. Uyuyunca kafası terliyo hep normal mi bu acaba ? Arada kafası sıcak oluyo ateşi çıkar gibi oluyo Calpol veriyorum. Var mı başka öneriniz diş için 🤦🏻♀️ İnşallah sıkıktısız geçer bebeklerimizin diş dönemi 🙏🏻