Bebekler biraz geç atlatıyor. Çok değil bence. Kızım soğuk algınlığı yaşadı 1 yaşındayken Bir türlü iyileşmemişti 1 ay sürmüştü. Doktor da siz grip olur, 1 haftada atlatırsınız ama onunki 1 ay sürer demişti. Bronşit veya bronşiolitse ilerlemiş ve balgamı tamamen söksün diye yazmıştır