Aryaimoms Kızlar merhaba 11 günlük bebeğim var hastanede 3 gün kaldık çıkmadan bir gün önce sarılığı olduğunu öğrendik 7.0 su sonra 2 gün sonra 11 olmustu 2 gün sonra 13, pazartesinden beri hala 13 ye kalmış en son 2 gün önce gittim bebeğim çok emiyor doğduğundan beri, hem emriyorum hem üzerine 30 cc süt sağıp veriyorum . Sonra tekrar emziriyorum. Ona rağmen geçmiyor bazen rengi düzelir gibi oluyor bazen bir bakıyoruz artmış gibi ne yapacağımı şaşırdım psikolojim bozuldu yardım eder misiniz🙏🏻
Sarelim Aryaimoms biraz sabırlı olmalısın zamanla gececek. Sen emzır. Bırde gece işıgı kapatma uyurken. Al bebegı flarasan işıgı altında tut. Ona baksın. Gecer telaslanma.