buussrraa Ben günlük sutlede denedim,açık sutlede denedim.acikcasi mahalle sütçusunun sütü daha güzel oluyor.digeri de tutuyor ama tadını beğenmiyorum.ilk denemelerde sıkınti olabilir canım bir kaç denemem benimde başarısızdi.simdi maşallah taş gibi kaymaklı ve eksimeyen yoğurtum oluyor artık.biraz tecrübe,püf nokta herseyi çözer.🤗ayrıca metalle de hiç bir alakasi yok. ben kaynattigim tencerede mayalayip kaplara böldüm ama cam kapta mayala kesinlikle,ikinci sıcaklık ve iyi sarmak önemli.serce parmagini soktuğunda 10na kadar sayabilecegin sıcaklık yeterli.halinin üstüne ve sıcak bir odaya koy muhakkak. fırına da gerek yok.birde üstune peçete koyup sararsan buharını alır sulanmaz yoğurt.eger mayan eksiyse bir çimdik tuz koyabilirsin maya da çok önemli.annem kendi mayaladigi için mayayı ondan aldım sürekli yeni yaptığından ayırıyorum… son püf nokta asla çok bekletme 3-4saat yeterli üstü açık dolaba koyup iyice soğuduktan sonra kapağını kapatabilirsin.uzun oldu kolay gelsin 😊 🌸🌸