Buket5353 Arkadaslar bogazimda toz varmis gibi hissediyorum kuru oksurtuyor . Ne yapsam gecer acaba su iciyorum. Sicak seyler.iciyorum
Daghandogukan34 Buket5353 canm sıcak süte bi kaşık bal bi bal kasigi toz zerdeçal koy ic cok rahatlaticak seni
Sakura-chan Buket5353 alerjik durumdur canım malum bahar geliyor . Arada hapşurmada varsa alerjiktir .
siyahinci Buket5353 öncelikle geçmiş olsun.Bir su bardağı kaynamış ada çayına 1 tatlı kaşığı bal 2 tatlı kaşığı elma sirkesi koy.Boğazının dayanabileceği sıcaklıkta gargara yap bardak bitene kadar. Bunu günde 3 defa yap. İyi gelir inşallah. Ben öksürük durumlarında çok faydasını görüyorum.
Buket5353 Kiviefe yaptim kisa sureli gecirdi. Tekrar basladi . Sanki boyle evin butun tozu bogazimda.
Obenimmelegim Korktutmak istemiyorum bende de o his vardı başta sonra burun akıntısı öksürük ateş şimdi iyiyim annemden sanırsam coronayı kaptım annem hastanede ben evde geçiriyorum başka bir şey de olabilir tabi benm belirtilerim böyleydi
Buket5353 Obenimmelegim Allah sifa versin canim hepinize . Burun akintim yok. Halsizlik ates nefes darligi falan da yok. Alerjik sanirim benimki.
Buket5353 Sakura-chan aynn hapsirmamda var burnumda kasiniyo alerjidir kesin. Bide bugun cok havalandiramadim evi bebisi yikadim diye.