Aysegul1910 ben sirke kullanmadım henüz. Hipo ve cif in tüm yüzeyler icin sıvı olanı var onu kullanıyorum. Haftada bir kere tüm kapı kulplarindan kapılardan tutun da ütü nün altına kadar dış kapı zile kadar siliyor toz alıyorum. Bir gün de sadece makina yapıyorm.bir gün de sadece silme yapıyorum. Bir gün sadece ütü yapıyorum. Bir gün de sadece banyo işi yapıyorum malum bebek olunca hepsini sıraya koydum yoksa olmuyor olsa da ben daha çok yoruluyorumm. Abi de var evde. Iki çocukla bu şekilde yetiştiriyorum.