azizinannesi2020 Deletedmom114 Zeynephsy bende iki aydır kullanıyorum ama tadını bariz almayabaşladım içtiğim su hoşuma gitmiyor artık değiştirmeyi düşünüyorum
selinnn-29 Zeynephsy kullanırım aynen de şöyle bişey. Bira mayası tablet de ilk gün ıslattı atletimi. Sonra tık yok, onlarca içtim buna da bakıcam ikinci kez fayda sağlarsa tamamdır
Zeynephsy selinnn-29 aynen düzenli saatin de al yeterli ben suya damlatıp içiyordum onun üzerine 7 su bardağı su sonra gelsin Çeşme gibi sütler 😄💁🏼♀️
Zeynephsy Seferdeniz yeni daha sizinki olur sütünüz benim kızım yoğum bakımda yattı üzüntüden kesildi sütüm öyle yollara mecbur kaldım