Kevserture Kızlar ya kızım 7 aylik gece üstünü çok açıyor. Oda işi 24 26 arasında değişiyor ama sabaha karşı kulakları bacakları falan buz gibi olmuş oluyor. Uzun kollu tulum mu kolsuz tulum mu çok kararsizim. Tecrübeli anneleri ankete bekliyorum
Zuzu Kevserture ben bu konuyu dr sordum canım.O da bana kolların dışarıda olması sorun değil yeter ki göğsü sırtı ve alt kısmı korumalı olsun bebek için yeterli demişti.Ben de kolsuz uyku tulumu kullanıyorum bu yüzden
Baharutku Kevserture kolsuz içinde altina uzun kollu zıbın giydirsen sicak tutar bence annesi biz henuz 3.aylik olduğumuz için normal çıt çıtli uyku tulumu kullanıyoruz ama buyudugu zaman benimde tercihim o olacak
sunnymom Kevserture ben lc waikiki den uzun kollu aldım ama çok kalın geliyo ve sanki içinde rahat edemiyor rahat dönemiyor bebeğim bende kısa kollu olanı denemek istiyorum baktığınız biryer var mı bir marka ?
tubatayfun Kevserture benim ikizlerimde uzerilerini acmaya basladi bende kolsuz alacam cunku uzerilerini urtdugumde de kolali acik
Kevserture sunnymom yok malesef araştırıyorum bende. Burdan gelecek önerilere göre almayı düşünüyorum 😊