nyac Merhaba annelerim size bir sorum var bebeğimin kafasında bir kaç tane sivilce var böyle sert tepecik gibi uçları sert kabuk şeklinde ve çok kaşıyor sizce neden olabilir bu ??
Resmiye-doruk15 nyac bizde de var bebantol sensiderm kullanıyorum yada nemlendirici geçiyo tekrar çıkıyo