9 ay 18 günlük bebeğim var 5 aya girdiğimizden beri uykularımız çok düzenliydi akşam 10 en geç 10.30 dedim mi yatar sabah 10a kadar uyanmazdı(1 kere rüya beslemesi yapardım) 3 gün önceye kadar bu böyleydi şimdi ne olduysa uyumak istemiyo sürekli oyun oyanamak ordan oraya gitmek istiyo dün gece 4de yattı o saate kadar oynadı benimle oyuncaklarıyla şimdide bu saat oldu hala uyumuyo uyudu sanıyorum gülerek kalkıyo boynuma sarılıyo neden böyle oldu anlamadım fikri olan var mı😞