IYK Merhaba arkadaşlar bebeğim 2 ay 16 günlük şu zamana kafat hep beni emdi ama bir haftadır zorlanıyordum şimdide biberonla vermeyi denedim onu emdi beni emmiyor ne yapa bilirim böyle bir durum yaşayan var mı ?
Hunilianne IYK sakin devam ettirme. Anında memeyi unutup biberon ister çünkü biberondan emmek kolay. Memeyi ver elbet gececek bu geçici bir dönem oluyo ama mama veya biberon verirsen dönüşü olmaz
Yesmm1 IYK benim bebeğinde ilk gogsumden emedi biberonu alıyordu ama bende göğüs ucu silikon aldım biberonun ucu gibi olduğu için hemen emdi çok şükür halada onunla emiyor hem onunla yara olma sorunu da olmuyor
Tgbh28 @IYK canım eğer senin memeni azıcık bile tutuyorsa sakın pes etme ve biberon verme bence. Kaşık biberon var onla verebilirsin veya eds sistemi ile emzirmeyi deneyebilirsin.
IYK Bende vazgeçmek istemiyorum ama sabahtan beri uyumadık şimdi biberonla denemek için verdik içti ve uyudu gerçekten insan ne kadar üzülüyormuş