Serapaylar Kızlar 7 aydır spiral takılı bende yinede eşimle korunarak ilişki yaşıyoruz fakat 5 gündür adetimin günü geçti kafama takıyorum neden olmadım diye yarın test alıp denemek istiyorum inşallah bişey yoktur kızım daha küçük
Rngya23 Serapaylar merhaba size başka bir soru sormak istiyorum ben de 3 ay once doğum yaptım spiral taktırmak istiyorum siz hangisini taktırdınız ve acı vs oluyor mu
Oglusannesi98 Serapaylar benimde 4 ay olcak spiral taktıralı bende de öyle gecikme oluyor geçen ay 5 gün bu ay 2 gün gecikti ve dediğiniz gibi korkuyorum bende Rabbim isteyene versin. Spiral gecikme yapıyor 10 güne kadar. Bence bekleyin biraz daha
Tubutubu Serapaylar ay uc aydir 15 gun gecikiyorum hic de boyle olmazdi artik alistim gecikmeye baslarda cok korkuyodum saldm artik
Serapaylar Rngya23 bende doğumdan 3 ay sonra taktırdım canım 10 yıllık koruması var dedi doktorum sanırım hormonlu olanmı ne dedi birde bakır varmış ama bakır bilmiyorum çok önerilmiyo ağrısa 5 dk da bitiyo sinek ısırığı gibi eğer normal doğum yapmışsanız bunun acısı devede pire gibi 😂😂
NilMeryem Benimde 9.5Aylik Kizi m Var Geri Çekilme yolu Öle Korunuyoruz. 10Gun Gunum Geçti Test Yaptım çıkmadı Beklemedeyim
Serapaylar NilMeryem benim kızımda 9 buçuk aylık canım allah bağışlasın inşallah olurum ya ilk defa böyle gecikti eşimde bişey yapmadım diye yeminler ediyo birde başım dönüyo bazen yemekten sonra hemen kafama takıyorum
Serapaylar Oglusannesi98 ilk defa böyle gecikme oldu vallahi korkuyorum bende eşim yeminler ediyo bişey yapmadım diye ama işte erkeklere güven olmuyo 😂😠
Oglusannesi98 Serapaylar eşine kızma spiralin kayma durumu olmamışsa eşin korunmasa bile sıkıntı olmaz😂 inşallah yoktur bi şey stres de çok geciktiiriyor
Serapaylar Oglusannesi98 ipini kontrol edin diyolardı nette ayıptır söylemesi ipini bile kontrol ettim ipi hissettim ama bunlara rağmen insan korkuyo
Serapaylar Zeynepalya_ve_annesi istediğin zaman peki çözüyolarmı 😅bilmiyorum tam nasıl bir işlem uyguladıklarını
Serapaylar Rngya23 bazıları evet diyor bazıları hayır hiç göstermiyor diyor bende o yüzden işte korkuyodum
Zeynepalya_ve_annesi Serapaylar hyr öyle bişey yok artık tüpler bağlanıp uçları kesiliyor tüp bebek belki tutar