Minakader Kızlar 2 gün oldu doğum yapalı bebeğim sürekli uyuyor ve sütüm de sanki yetmiyor göğsümü sıkınca süt gelmiyor sarardı yüzü gözleri 😥bana kesin bu yapıyor ben denedim işe yaradı dediğiniz süt yapan bi ürün var mı. Mama kullanmak istemiyorum 😔
yldrm986 Minakader tahin helvası yiyin kesin süt yapıyor ve en az 3 lt su için,tahin pekmez de yiyebilirsiniz seviyorsanız
Aslancikk Minakader bende yirmiyedi gün oldu doğum yapalı canim..dut ve incir hoşafı kesin süt yapio..havuç salatası dereotu tahinpekmez tavsiye ederim
yldrm986 Minakader sütünüz çok artacak inanın ama suyu ihmal etmeyin,ben hemşireyim, doğum yapan hastalara ilk önerimiz bu oluyor süt için 👍🏻
[silindi] Minakader Bebeğiniz uyusada sürekli uyandırıp emzirşn yoksa sarılık olur. Su, hoşaf, göbeği limonlayıp yemek süt yapar 🙏
Minakader [silindi] mesela gece uyurken kaç saatte bir uyandırsam 2 defa uyanıyor sadce kendiliginde 3 de birde 6 gibi ama sarılık oldu yinede
Oglunasikbiranne08 Minakader tatlısı bide irmik helvası canım. Ha bide kahvaltılık helva varya o da süt yapıyor cnm
MirzanSuat Minakader duş aldınız mı duştan sonra göğüsler süt doluyor ama helva bol su çok süt yapar emzirin bol bol sarılık olur yoksa allah korusun
Aslancikk Minakader bebeğinizi sık sık uyandirin sarılık olmasın emzirmeye calisin..bol bol da su için sütü arttiriyor
BhrKrmn Dereotu havuç bulgur pilavı yapar ama bebeğiniz çok küçük sütünüz şuan için yetmiyor olabilir bir iki hafta içinde çoğalacaktır. Bebeğinizi aç bırakmayın sütünüz gelene kadar mama verin derim sarılık olur Allah korusun
Anne21 Minakader ben de cevap vereyim istedim buna. İlk 1 ay geceleri yarım saatte bir uyandırıp emziriyordum ben doktorumun tavsiyesi ile sarılık olmaması için bir de hemen yorulduğu için az emip uykuya dalıyorlar. Yarım saat 1 saatte bir kaldırıp emzirin biraz zorluyor ama en azından sarılık riski geçene kadar
xfundaaa Minakader anne sütünün yuzde 80 sudur o yuzden bol bol su icin ben bide humana sut yapan cay içiyordum bide göğüslerini sıcak suyla yıka eskiler de oyle yaparmış kaynanam demişti bana da yaptim