Babygrils Selam kızlar, Kızım 6 aylık olmak üzere ve kullandığım emzik modelinin sadece 0-6 ay var. Ya emzik üreticilerinin vardır elbet bir bildiği de ama eğer alacağımı tutmazsa 0-6’yı vermeye devam etsem ne olur ki?
Deletedmom245 Babygrils ben bunu doktorumuza sordum oda; 0-6ay emzikle 6 ay sonrası emzik arasında farklar vardır. Dmaak yapısına uygun üretilir değiştirmez aynı emziği kullanırsan ağzına küçük kalacak ve damağı ona göre şekil alacaktır buda istenmeyen bir durum olur dedi🤷🏻♀️