Merhabalar anneler 4 aylık bir kızım var. Kaç cc mama vermeliyim ? 120 içiyor normalde 3 saatte bir acıkıyor ama versem daha içeçek ağlıyor doymuyor gibi hissediyorum bende. 2 gündür tek öğünde 150 cc veriyorum arada tabi özgünlerinde anne sütü de alıyor ama kakasını cıvık cok. Acaba mama fazla mı geliyor? Sizce kaç vermeliyim? Kafam cok karıştı. Şimdiden yardımlarınız içim hepinize teşekkür ederim :)