deletedmom173 Melikegb acaba yumurtlama dönemini hesaplasak yine olur mu? Eşim Yanımda değil ama gelince ay acaip stres oldum en korktuğum bu durum
Melikegb Zeyk olabilicek seyler sonucta cocuk dogurduk ve aşağidaki düzen tamamen degisti yerine oturmasi zaman alabiliyo devam ederse regl'dir degilsede bi kanama olmus bitmistir kafana cok takildiysa doktora git yinede
Miracalpinannesii Zeyk emziriyorsanız olmaması normalmiş bunun için doktoruma gittim doktorumun söylediği aynen bu emzirirken adet görmeyebilirsin ama korunman gerekli dedi 😊
Miracalpinannesii Bu arada 6,5 aylık bebeğim 40 gün kanamam oldu 3 ay kısa kısa adet oldum sonrasında olmadım hala bekliyorum dediğim gibi emzirirken olmaması normalmiş bu herkeste farklılık gösterebilir ve yinede kontrolleri bırakmamak lazım😉👍
Mlkaslhn Kalbim beni kendi çağırmadı hoş hastaneden çıkarken doktorda görmedim zaten arefe günüydü gelmemişti o ne çağırdı nede ben gittim sence gitmelimiyim bu saatten sonra
Duhaaa Canım benimde kanamam 45 güne yakın sürdü oglum 3 ay 14 günlük ve hala regl olmadım doktora sordum normal dedi