Sdtcvkfrkn benim oğlum 2 aylık 120 içiyo bitiriyo ve kusmuyo hatta 1 buçuk saat sonra tekrar emiyo 🙈 gündüz uykusu yok bizde de hiç, günde 1 kere mama veriyorum akşam 9 gibi rutin haline geldi. Gece de 1 olmadan gece uykusuna dalamıyo. Gündüz hep 20 dk en fazla uyuyo emerken uyumaya devam ediyo sonra 2 saat uyku yok. Gündüzlerimiz öyle geçiyo. Doktorumuz geceyle gündüzü ayırmış demekki dedi. Ilerleyen günlerde beni ne bekliyo bakiciiiiz 😂