Ozeer bizim doktorumuz 40ı Çıkana kadar saat başı emzir demişti. Ben yorgun düşüp 1,5saatte emziriyordum. Saatlerce emiyordu kan şekerim düşüyordu artık bırakıyordum hala dili yalanıyor arıyordu zamanla 2saate çıkardım aralığı sonra 2,5-3saate çıktık 3.aydan itibaren 3-4 saatte bir emzirmeye başlicaz. Sizin bebeğinizin emmesi dünyaya ve size alışmaya çalışmasından. Kucağınıza da alın ben omzuma yatırıp uyutuyordum babasıda öyle kokumuzla sakinleşir uyuyordu bu zamanlar çok sürmüyor. Maksimum bir ay daha böyle sürer.Endişelenmeyin 🙂