Güzel annelerimiz Almanyadan getirttim ben bu mamaları fakat oğlum yemedi hiç azını bile açmıyor benim oglum çok iştahsız bir bebek kilosuda az teyzem orda yaşıyor benim çocuklarını o mamalarla buyütmüş banada önerdi ama oğlum malesef azını açıp yemiyor bile belki başka bebişlerimiz varsa yer o yüzden satmak istiyorum ziyan olmasın diye. Bu arada oranın insanları yedikleri içtiklerinden midir bilmiyorum çok yapılı ve uzunlar benim kuzenlerimde öyle 😊 biz bu mamaları abimin oğlunada bebekken yedirmistik oda iştahsızdı ve zayıftı ama o hemen topladı cünki mamaları severek yedi farklı farklı mamalar zaten suyla yapıyosunuz yediriyorsunuz. Isteyen olursa uygun bi fiyata göndermek istiyorum.