Mihrican_21_ Kızlar geçen ay spiral taktirdim bu ay 4 gün geçikti adetim baş dönmem oldu midem bulanıyor ara ara başına gelen varmı
Aienma46 Mihrican_21_ bende geçen ay taktırdım gününde geldi ama 3 gündür ölüyorum bacaklarım sızlıyor karnım mahvetti beni spiral sizde de öyle oldu mu.?
shyu Mihrican_21_ benim gecikme değil de bir hafta üstüne bi daha adet yaptı. 5 gün falan önce geldi bi de geçen aykinden😞
LemanSeyma Mihrican_21_ Meraba Ben de geçen ay sipral taktırdım ve bu ay adet adet olmadım 4 günüm geçti normal midir siz oldunuz mu adet merak ettim
Mihrican_21_ Aienma46 adet olmam gereken gün çok fena bacak ağrım oldu tam hasta olacam derken geçti diğer gün ne oluyor anlamadım
SevdaArya Aienma46 benimde karın ve kasık ağrısı oldu ara kanamada var sonradan düzene girermi bilmiyorum.Takılırken hemşire başlarda ağrı olabilir çok dayanamazsan parol kullanabilirsn demişti.
LemanSeyma Mihrican_21_ ben de bi an önce olurum insallah bebeğim daha 4 aylık ve hamile olmaktan su an çok korkuyorum