deletedmom247 rimele Deli paralar veriyordum kısa tipsiz kirpiklerim
var daha iyi olsun daha iyi olsun derken sephora dan benefit maskara aldim en son 280 lira mi be verdim evet güzeldi ama kaybettim Geçenlerde rossmandan pembe olan essence den aldim 17 tl indirimdeydi ve gerçekten mükemmel diyebilirim