Prensesannesiii26 Tezcannn aynen market market gezmek yerine ve açık süt önceden alıyordum ama bir sydir almıyorum su durum geçene kadarda almayı düşünmüyorum
Efenin_annesi Tezcannn doktorumuz asla pastörize süt kullanma demişti. O yüzden ilk günden beri çiğ sütle mayalıyorum
Piremsesannesii Tezcannn evet bende alacaktım da nasip olmadı bir türlü onlara mayalarsanız hem taze olur hem de sağlıklı olur