Gulfem07 normaldir kendine çok iyi davranın üzülmeyin benim bebeğim 60 günde döndü memeye ve hiç emmemişti daha bir sürü sorun 60 gün sütümü sağıp verdim hiç mama kullanmadım tabi mama kullanmak kötü demiyorum ihtiyaç galinde kullanabilirsiniz fakat ben anne sütü vermeyi tercih ettim çok zor yıpratıcı bi süreçti ama iyi anne sütüvermişim şuan en çok ihtiyacı olan şey anne sütü ve bağışıklık çünkü sağlıcakla kal güzel anne 😘🧚🏼♂️