Y_a_m-a-n06 Göğsüm ikiye bölündü resmen koca bi yara ağrıdan duramıyorum tavsiye edeceğiniz bi krem var mı mumys natural diye bi krem var faydasını gören var mı
Rabia83 Y_a_m-a-n06 bende çok çekiyorum bu durumdan .. dönüşümlü olarak kakao yağı, ayva çekirdeği ve lansinoh ile hametan karıştırıp sürdüm 44 günlüğüz hala tam geçmese de baya toparlandı. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum emzirirken
20Elif26 Y_a_m-a-n06 garmastan pomad kullandım ben canım düzenli çok iyi geldi ama inşallah geçer çok zor oluyor Allah sabır versin
Demet44 Bende her şeyi denedim tek ıyi gelen madecassol krem oldu kullan derim zaman geçirmeden iyice kötü olmadan
Tgbh28 @Y_a_m-a-n06 canım ben ilk emzirmeden itibaren lansinoh krem kullandım hiç yara olmadı. Eğer çok kötü ise madecasol öneririm oda çok iyi geliyor.
IrmakNeva Y_a_m-a-n06 merhaba Lansinoh lanoline gogus ucu kremi . Keske doguma yakin arastirsaydiniz hic yara olmazdi.emzirirken kullanabilirsiniz. bu kremi kullanin hic bisiy kalmaz 🙏
Aysenur8996 Y_a_m-a-n06 2 buçuk ay çektim o ağrıyı. On şey kullandım hiç biri fayda etmedi. madecassol krem iki günde geçirdi. İnşallah sizde de aynı etkiyi gösterir. Göğsünüzü her emzirmeden sonea karbonatlı suyla ıslatın
1mom1baby Y_a_m-a-n06 milkway lanolin tavsiye ederim ayrıca lahana yaprağını deneyebilirsiniz internetten bakıp çok rahatlattığı söyleniyor