Selam kızlar. Daha doğum gününe 2 ay var. Gerçi korona dan dolayı halimiz ne olur onuda bilmiyorum ama kızıma 1 yaş doğum günü yapmak istiyorum. Sadece yeri tutmak istiyorum. Böyle yeşillik açık alan bildiğiniz bi yer var mi? Organizasyon falan kendim herşeyi hazirlicam. Bana sadece mekan lazim.