Oglum 19aylık ve banyodakı klozete hep merakı vardı. Ben de bi iki kere anlattım. Sifonu ona cektırdım. İki gün çnce elımden tutup klozete göturdu. Oturmak ıster mısın dıye sordum ısaret ettı. Bezını cıkartıp oturttm ve çişini yaptı. Sıfonu cektık el salladık çişlere😁😁 aradan ıkı gun gectı hala aklına geldıkce goturtuyo ıkı gundur 8kez falan yapmısızdır gıdıp. Umarım böyle alısır gıder. 🧿