Kızlar doğum sezeryanla doğum yapalı 6 gün oldu doğumdan sonra iç kanamam oldu 2. Ameliyatı oldum ve emzirenler çok acıkır derler benim ağzımda sürekli tatsızlık öpüyor hiç acıkmıyorum yemek için yemek yiyorum sadece ve halsizlik oluyor normal mi sezeryan sonrası benim gibi olanlar varmı