Deletedmom110 Biz 5 aylıkken aldik bence çok güzel ilk başlarda sadece müzikleriyle bile duruyordu şimdi 9 ayligiz bazen hiç ilgisini çekmiyor bazen kalbine basmayı öğrendi basıyor uzun basınca daha çok şarkı söylediğini biliyor 🥰 ben iyiki almışım diyorum