Uzuni EmineDuru benimkide uyanmazdı 4 saat uyurdu ağzına şırıngayla verirdim sütü.mutlaka 1 saat 1 buçuk saatte bir süt emmesi lazım çünkü.ne kadar emerse çiş kaka ile sarılığı atar çünkü.🌸
Uzuni Ilknurmiracdegerli sarılıkda önemli olan bebeğin dışkı çiş ile sarılığı atmasıdır.bu yüzden sık sık emmelidir.şekerli su kan şekerini yükselmez.bebeğin şekerini çıkartır.bebeğin anne sütünden başka birşeye ihtiyacı yoktur.lütfen 12 bebekte büyütmüş olsa herşeyi doğru yapıyor anlamına gelmiyor.tamam eskileri de dinleyelim tecrübe vardır mutlaka ama günümüz uzmanlarını da dinleyelim.benim annemde 4 çocuk büyüttüm senden iyi bilirim diyor.ama öyle olmuyor.💁
Kusannesi EmineDuru kan şekeri düşüyodur aç oldugu için o yüzden uyku yapıyo. Kan şekeri düştükçede sarılığı artar bu bir döngü uyanmasa bile saat başı uyandır emzir besle 2 saatide bekleme ben o zamanlar saat tutardım yarım saat-40 dakkada bir emzirirdim mutlaka bir dakika bile geçirmezdim bizimde sarılığımız vardı cunku
Ummumeryem_ Belki istemeyeceksiniz ama mama verin emzirdikten sonra veya uyandirinca mama verin ben o hatayi yaptim. Sık anne sutu vermek gerek ama mama daha cabuk şekeri yükseltiyor uykusu sekeri dusuk oldugu için
Ummumeryem_ EmineDuru 😂 e annesi sen de bi karar ver uyusun mu uyumasın mı bebeğin 😆 bana sorarsanız sarılık donemlerinde uyumasın da aman sabaha kadar nöbet tuttursun 😅 hastanelere düşüp fototerapi almasindansa 😔