Kızlar oğlum 3.5 aylıkken memeyi reddetmeye başladı. Ben de 3 ay boyunca uyanıkken hiç emmediği için gündüzleri uykusunda kucağımda tuttum emzirdim uykuluyken emiyordu. Aç kalmasın diye böyle bir çözüm buldum. Ve ağzı memede uyumaya alıştı. Şu an 9.5 aylık. Neredeyse 6 aydır gündüz benimle uyuyor. Ama ben artık yoruldum. Gece emziriyorum uyutuyorum yatağına yatırıyorum uyuyor. Gündüz de öyle olsun istiyorum. Ne yapmalıyım? Yarın denemeye başlayacağım illa ki uyanacak uyumayacak nasıl geçireceğim bu süreci? Alışması ne kadar sürer sizce? Çok mu zorlanırım? Eşim evdeyken yapmak istiyorum tek başıma halledemem. Artık meme reddi yok hatta meme aşığı sürekli emmek istiyor hiç problem değil ama gündüz o uyurken kendime vakit ayırmak istiyorum artık. Ayrıca onun yanında yatmak hiç hareket edememek sıkıntı oluyor zaten boyun düzleşmesi var sırtımın ağrısı iyice arttı. Tavsiyelerinizi bekliyorum.