BurcuEymenFikret Kızlar doğum yapalı 3 ay oldu sezeryan. Tahlilde crp yüksek çıktı. Sezeryanla alakalı olabilirmi enfeksıyon yoksa kötü bişimi var. Çok üzülüyorum şuan aklıma kötü kötü şeyler geliyo 😞😞😞
merveikra BurcuEymenFikret korkma canim crp en ufak seyden bile yukselir muhtemelen vucudnun bi yerinde enfeksiyon vardr
Esrelf BurcuEymenFikret yok canım tek başına crp kanser belirtisi değil😊 sezeryan sonrası antibiyotiği düzenli kullandınız mı? Bazen gebelikte bile yükseliyor crp. Büyük olasılıkla bebeğe zararı olmayan bir antibiyotik verir ve düşer crp. kaç çıkmıştı?