Benim oglum da 4 ay 17 gunluk, ben de mama arti meme gidiyorum, bikac hafta once biberonu kesinlikle tutmamaya baslamisti. 15 gun kadar hic mama yemedi, diliyle hep ittirsi biberonu. Sonra düzeldi. Atak haftasi sebebiyle olmus olabilir bence. Eski duzenimize geri donduk biz o yuzden ataktan dolayidir diye düşünüyorum.