Kızlar annem kanser hastası tedavi görüyor 3 haftada 1. Koronadan sonra ilk defa evden çıkacak. Bu zamana kadar dışarı çıkmadı izin vermedik. Ama yarın randevusu var. Çok korkuyorum bir şey olacak diye. Randevular iptal edildi diyor bazıları ama baktım randevusu duruyor. Bu konuda bilgisi olan var mı acaba? 😌