Sariiannee [silindi] O kadar zor olmuyor.Oğlum diş çıkarırken çok fazla ağlamadı belki seninki de öyle olur
wafflee_42 [silindi] Biz 3 gün oldu böyle olali. Takip edecem kaç gün sürecek bakalım. Sen atak hesaplayabiliyorsun mu 🙄
Sariiannee [silindi] O zamannnnn sıçtın🤷♀️Seni özleyeceğim kendine iyi bak 😂😂😂 1-2 ay sonra eline yeşil soğan ver kemirsin hemen geçiriyor diyebilirim
Nesli3306 [silindi] dişiniz hayırlı olsun şimdiden bize de atak hesaplayabilir misiniz 3 gündür çok kötüyüz damağı yarılıyor galiba diş için.kız bebek 27 kasım tahmini doğum bakabilirseniz
Sariiannee [silindi] özlemem mi özlerim elbet 😍 Ama bu dönemi hepimiz başarıyla geçtik eminin sen de yapacaksın sana güveniyorum ,arkandayım 😂
[silindi] [silindi] yavrum 6 dişlik ustayım inan bilmiyorum 😁😁😁 her seferinde beklediğim yerin tersi çıktı