[silindi] benim kizin ilk disleri yaklasik 2 ay gorseldeki gibiydi o yuzden oyle dedim 😂😂 ne zamanki patlayacagi yerden sisti kizardi 1 hafta icinde 2 tane cikardi 👍 ama hevesli olma bence dis anayi da bebeyi de yiyor 😒 2 ayda 4 azi cikardi simdi kopek disler geliyo yildim bitmiyor 🙄