Merhaba bebeğimi beşikten çıktığı için yerde yatırmaya başladım. Montessori yatak almayı düşünürken mobilyacı da kapandı virüs nedeniyle sipariş almıyorlar. Sormak istediğim bebeğim yerde yatıyor ve uyandığı an dönüp yerde emekliyor. İstiyorum ki yatağın içinde kalsın. Yastıklar yetmemeye başladı. Korumak için etrafını neyle kapatsam güvenli olur şimdilik. İnşallah yatağı alınınca o dA biz de rahat ederiz