Benim oğlum şu an 3 buçuk aylık bende başta kolik olduğu için çok sıkıntı çektim ama aguline ve relaktaz kullandım dakikasına kesti ve o günden sonra hiç bole bir problem yaşamadım ama reflüsnü geçiremedik sürekli kusuyo doktorumuz gastrotuss verdi ama bir faudasını görmedik şimdi motilium diye bir ilaç kullanıyoruz yine bir değişikşik olmadı durumunda ne yapmamız grrekiyo artık bilmiyorum çok üzülüyorum farklı bir ilaç veya yöntem bilen varsa yardımcı olmanızı istiyorum🙏🏻