Prima ve molfixten memnun kaldım 4 numaraya geçince molfixte aldım ama bebeğimin bacaklarını sıktı 8-11 kilo ama bize küçük gibi geldi pişik yapmadı gayet iyi. Bende primaya geri döndüm . Sleepy kilot bez almıştım denemek amaçlı onuda arada takıyorum ama güzel değil lastik izi bırakıyor