Kızım 2 günden beri öksürüyordu gün içinde 10 u geçmedigi için içimiz rahattı şimdi fazlalaştı 😔 balgam sesi geliyo öksürürken henüz hırıltı yok dün gece sabaha karşı ateşlendi el ayak buz du şakakları ve sırtı alnı sıcacıkti hemen formul mama verip carpol icirdim dindi 6 saat sonra yine verdim carpol ateş yok çok sukur suanda ama öksürük var süt vermiştim kucagimızda fazla zıplattık oynattık fışkırtarak kustu bu sabah antibiyotige basladım macrol veriyorum gece yine vericem prospan surup verdim simdi tamda kötü zamanda böyle oldu evin içinde 😔 Salyası cok fazla dişte çikartıyor yanısıra sanırım alttaki 4.disi gelicek zamanı belkide diştendir bilemiyorum salya var görselde birsey yok ama