Mom0870 Sinembolat normal canım hep cıvık yaparlar zaten genelde benimki bazen günde 3-4 bazen 3 günde bir yapıyyor
Denizeylem Merak etme canım benım kızımda 3aylık artık gunde 1 kereye düştü bazen 2gunde bır yapıyor oda cıvık .. büyüyor annesı korkma :)
Biskusunannesi Bi kaç gün yapmaması bile normal ama yapması daha iyi . Cıvık olur zaten ek gıdaya kadar , hatta sırtına felan geçer 😂 ek gıdada katılaşıyor