Merhabalar. Oğlum için 15 gündür biogaia kullanıyorum, çok da faydasını gördüm. Ama şu anda şişe ancak yarılanmış durumda ve üzerinde 21 gün oda sıcaklığında saklanabilir yazılı. Bu durumda 6 gün sonra atmam mı gerekiyor? Malum yüksek fiyatlı bi ürün ve her şişenin yarısı çöpe mi gidecek?