Arkadaşlar biliyorsunuz ki babam hakkında postlar açtım maalesef babam daha kötüye gidiyor ve 2. Test sonucu çıkmıs Covid oldugu kesinlik kazındı ayrıca durumu kötüye gittiği gibi yoğun bakıma alınabilir annem tehlikede burda bide 184 arandı halk sağlığı kapalı olduğundan gelmiyorlar eve yarin belki hastaneye gidebilir çok üzgünüm nerden geldi buldu 1 iken 2 olursa yıkılırız 😞😢