Mom022 kızım 6 aylıkken başladık alerji diyetine. Zaman geçtikçe yiyebildikleri ve yiyebildiklerim arttı ama benim sütüm yiyemediğim zamanlarda da aynıydı yiyebildiğim zamanlarda da. Sütümde herhangi bir azalma olmadı. Ama olan bana oldu. Deli gibi saçlarım döküldü ki hala dökülüyor , bütün kemiklerim ağrıyordu. O kadar bitkindim ki ama sütümle alakalı herhangi azalma kalitesizlik yaşamadım. Ben yemeği sevmeyen bir insanım belki sevseydim vegan beslenmekten kaynaklı çok sorunlar yaşamazdım. Ama doktorum bana bu dönemde çinko biotin d vitamini omega gibi vitaminler vermişti. Onlar baya iyi geliyordu bana. Onun haricinde kızım balık ve kuzu eti yiyor sadece diğer aklına gelebilecek tüm hayvansal ürünleri yiyemiyor. Ama gelişimi vitamin değerleri çok iyi. Ben sadece yumurta yiyebilsin isterdim bir de yemeklerin yanında yoğurt olsa iyi olurdu. Ama tavuk dana eti süt peynir hiç gerek görmüyorum. Tabi bizde şöyle durumda vardı ben ceviz fındıkta yiyemiyordum alerjiden. Siz bir şekilde beslenmenizde ki çıkardıklarınızın karşılığını kuruyemişlerle de karşılayabilirsiniz. Vegan peynirler var ben tadını sevmiyorum ama patates tostu yaparken güzel gidiyor. Ama badem yoğurdu badem ezmesi çok kötü sakın paranıza yazık etmeyin derim. Sabahları bal patates domates salatalık zeytin ekmek miss gibi. Sebzeler bakliyatlar da yetiyor. Karar sizin tamamen ☺️ 22 aylık Olacak kızım. Zorlandığım için bırakmadım. Vegan beslenmek zor değil bence sağlıksız da değil. Sadece takviye şart